Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 26 april 2011 14:32

Har suttit ute med Erika i typ 1 timma och solat & målat. Hade ESV så vi skulle måla av något vårigt. Tog en glass samtidigt. Årets första för min del t.o.m tror jag.



   

 

McFlurry


Nu går min buss till Mariestad om 10 min så måste springa iväg nu. Bloggar nog mer ikväll.



Av Sara Erlandsson - 26 april 2011 12:23

Igår åkte jag till Hällekis vid 3 tiden. Mötte upp Marre, Noor, Emma & Johanna. Vi åkte upp till Wille där Edward, Wille, David, Stoffe & Viktor var. Vi åkte ner till Konsum. Thörn och Björk kom efter ett tag. Vi satt där ett bra tag och sen åkte vi upp till Stalpa, spelade tennis. 


Åkte hem vid 18.30 och bytte om. Sen åkte jag tillbaka till Hällekis. Jag, Thörn, David, Lund, Viktor, Tobbe, Liam & Christoffer var och fiskade till klockan 21.30


Jag och Thörn åkte hem till honom och sen gick vi och mötte Henke & snacka lite med honom. Sen gick vi hem till Thörn igen, satt vid datorn & sen sov vi.   


 

 

 

Av Sara Erlandsson - 26 april 2011 12:07

I söndags jobbade jag från 11-16Carinas kök & bar. Var provjobb och tyckte det gick riktigt bra faktiskt!  


Efter det gick jag och Thörn upp till Wille och träffa några. Vi gick upp till Stalpa och spelade tennis. Jag stannade inte så länge utan åkte hem och bytte om. Det dröjde inte länge innan Thörn ringde och sa att han, jag & Edward skulle åka till Källby. Wille, David, Marre, Noor & Elin var där (tror det bara var dem?) & käkade pizza


Vi hämtade upp Johanna och åkte tillbaka till Hällekis sen och åkte ner till Campingen där det var flera stycken andra. Några fiskade och några gjorde upp brasa och bara satt och prata. Vi åkte till Lund sen och kollade på film, Jägarna. Sen åkte jag hem. 


Tog inte många bilder. Och de jag tog blev suddiga och fina  ..... 



 


 

Av Sara Erlandsson - 25 april 2011 23:24

På morgonen åkte jag hem vid 8. Jag & mamma åkte till Skara och storhandlade. Sen åkte vi upp till Billingehus och gjorde en av mina skoluppgifter, vilket var att starta ett stormkök typ? 


Sen åkte vi hem, jag färgade håret och sen åkte jag till Hällekis. Vi skulle festa vid skyttebanan. Var lite lame i början men sen hade jag riktigt kul hela kvällen. 


UPPE PÅ BILLINGEN

    


FEST PÅ SKYTTEBANAN

 

 

 

 

 

   

 

 

 

Tack för en bra kväll!

Av Sara Erlandsson - 25 april 2011 23:01

På långfredagen åkte jag till Hällekis. Vi satt utanför Konsum på några jordsäckar i typ 4 timmar?! Fanns verkligen ingenting att göra. På kvällen åkte jag & Thörn hem till mig, jag duschade och packade osen åkte vi till David där Tobbe och Viktor också var. 

Vi kollade på film & sen sov vi. 


 

 

Av Sara Erlandsson - 25 april 2011 22:48

Vet att det har vart jävligt dålig uppdatering men jag har haft fuuuullt upp verkligen! Har fan inte tid att blogga. Men det är ju bra det för då har ni mycket att läsa när jag väl gör det   


Drar igång med första inlägget nu snart, håller på att ladda in alla bilder, så om en stund blire massor att kolla på. 

Av Sara Erlandsson - 22 april 2011 12:56





Igår kom min mormor och väckte mig. Jag åkte med henne & mamma till Kristinedal och köpte tyg. Vi tog även en cache på vägen, kommer ni ihåg att  jag prata om såna i somras?

Sen åkte vi till Lidköping där mamma släppte av mig. Jag mötte upp Martin och vi gick och shoppa lite.

Gick i shorts och utan jacka hela dagen igår, det är helt sjukt skönt ute ju!


 


 

   


  

Sen drog vi hem till Martin. Han bytte om o.s.v och sen åkte vi till Hällekis. Där kom Putte och hämta mig på 4hjulingen. Jag åkte hem och käka och gjorde mig iordning lite. 


 


 



 Sen åkte jag vidare hem till Björk som skulle ha lite chillfest med grillning o.s.v Jag skulle köra hem så jag drack ingenting. Men det blev lite mer än chillfest kan jag ju tala om. Det var trevligt i början med bra folk oså men kvällen slutade verkligen inte bra. Det blev besök till sjukhus för att sy, inte för min del, och andra lär väl ha feting ångest idag.      


   Här är vi glada!   





   


           





































Ovido - Quiz & Flashcards