Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 17:38

Igår efter att jag skrivit på bloggen åkte jag till Hällekis igen som sagt. Jag, Marre, Johanna, Wille, Lund, Stoffe, Edward, David och Viktor åkte och fiskade. Jag & David stannade inte så länge utan vi åkte tillbaka till Hällekis igen och mötte Martin & Thörn. 

Vi åkte hem till mig, kollade på film, rökte vattenpipa o.s.v och sen sov vi. 






   


 

 



Rätt så unfresh!  

Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 23:03

Kommer nog bli bloggrapead ett antal gånger denna natten. (: 

Bara så ni vet. I will be back tomorrow. Hejs! 

Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 22:35

hejja 1337

Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 20:40

hejja

Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 17:29

Idag vaknade jag vid 12. Gick in och käkade, sen gjorde jag mig iordning och åkte till Hällekis. Var med Edward, Marre, Wille, Viktor & David. Vi satt ute vid pizzerian en stund, sen ner till hamnen och sen upp till utkikstornet


Nu har jag precis vart hemma och käkat å ska åka iväg nu igen.   

Underbart väder.

Puss!  


 


 




   


 

 

 

 

Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 13:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 17 april 2011 01:59

I am not a perfect person, there is many things I wish I didn't do.

But I continue learning. 

I've found a reason for me to change who I used to be. 

A reason to start over new. 

And the reason is you. 


 

 

 

Av Sara Erlandsson - 16 april 2011 17:14

Ska duscha och göra mig iordning nu. Sen åker jag till Hällekis och är med dem där.


Ska nu panta alla mina cola flaskor, för jag är helt pank och påsen är full...


 

Det är nästan bara cola burkar och flaskor här i. Känns tungt att panta dom, har haft dem så länge nu!  

Måste skaffa en ny soppåse, för jag kommer snart hem med ännu en cola som sen blir till pant... moahah. 

Ovido - Quiz & Flashcards