Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 22 april 2011 12:52

Har inget minne av vad jag gjorde i Onsdags typ. Vet inte varför. Men jag vet iallafall att jag åkte till Hällekis på kvällen och var med några och fiskade. Jag, Thörn, Stoffe & David åkte sen hem till David och kollade på film. 



 

Av Sara Erlandsson - 22 april 2011 12:26

Jag har inte bloggar på flera dagar nu så jag tar lite i taget, dag för dag. 


I måndags var jag ju som sagt på LAN. På morgonen klockan 8 åkte jag & Thörn in till Skövde för att jag skulle göra omprov. Jag var klar vid 10. Vi mötte Erika & Elias lite snabbt och sa hej till dem. Sen gick vi till bussen som skulle gå 10.20. Men busshelvetet bara körde förbi oss när vi stod där! Så vi fick ta nästa buss som gjorde att vi missade anslutnignsbussen i Lidköping. Vi fick vänta i Lidköping i en timma, men det kanske var lika bra för jag behövde jobba på min bränna lite   






 

Sen kom iallafall bussen till Källby. Jag hämtade mina grejer och sen åkte jag hem med en gång typ. Sov i ett par timmar och på kvällen åkte jag till Hällekis och var med massa folk. 





 

 

 


Åkte hem ganska tidigt för jag mådde inte så bra.

Av Sara Erlandsson - 21 april 2011 19:44

Jag bloggar lite senare kanske. Ska dra mig iväg nu (: 

Kommer upp massa godheter när jag är tillbaka. 

LAN

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 21:58

Drog till MartinLAN iallafall. 


 

 

Wille, Thörn, David, Martin & jag.

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 19:44


BASSHUNTER vs BIGBROHTER

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 18:52

Ville bara skriva av mig lite angående mina fest bilder och sådär. 


Har fått en del kommentarer om att det är "löjligt" att jag censurerar bort all alkohol ifrån bilderna. Anledningen till att jag gör det är för att jag har fått ganska många påhopp om att det är provocerande. Jag vet att det är ganska många vuxna som läser och tycker att det är obehagligt att se.


Själv tycker jag också att det är löjligt, liksom om man inte vill se så är det ju bara att låta bli att kolla på bilderna? Men eftersom jag fortfarande är minderårig så kan jag inte göra annat än att censurera bilderna. Detta är för att jag inte vill att socialen ska bli inblandad, vilket jag fått "hot" om. Även om jag kanske inte kommer få socialen efter mig så har jag fortfarande ansvar för alla andra som är på mina bilder. Jag tar hellre bilder och censurerar dem än att inte ta några bilder alls. 


Klart att det inte gör något att det är 5-6 ölburkar som syns på en bild t.ex men bilder med så mycket alkohol att bordet inte syns är ändå onödigt. Det är ju ändå inte alkoholen som ska vara huvudpunkten i bilden ändå, eller? 


Tänker inte sluta lägga upp bilder från när jag festar eller gör annat, men snälla acceptera att jag censurerar bilderna eftersom jag fått tillsägelse om det. 


Tack!    




DETTA SER JU HELT UNDERBART UT!

 


Fan vad dåliga ni har blitt på att kommentera förresten!   

 

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 18:40

Vad ska jag göra nuuuuuu då?             











Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 17:52

Vi vaknade vid 12 i morses. Degade till klockan tre, då drog vi till Hällekis camping och skulle bada allihopa. Fick bada själv.......  


Vi låg där och solade ett tag, det är ju helt underbart väder!

Sen åkte jag hem och lagade mat till familjen. Nu har jag precis käkat och sitter här o bloggar. Ska ta och plugga lite snart. Ikväll kanske det blir LAN hemma hos Martin, men får se om jag åker dit.


 

 

Schteeekaren Dillen...  


David som alltid är så jävla snygg på kort!


    

   Jag & Martin

 


 

När jag badar... haha. Idiot till kameraman! 

Ovido - Quiz & Flashcards