Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 12 april 2011 19:33










Jag ger handmassage


 




Hittade lite bilder ifrån mässanRörstrands jag skrev om för 2 veckor sen.   

Av Sara Erlandsson - 12 april 2011 17:08

Idag fick jag veta hur mycket jag har missat i skolan under tiden jag har vart sjuk. Jag har en heeeeeel del att göra kan jag säga. Erika också. Så idag åkte jag & Erika hem till hennes syster för att plugga. Vi ska ta en heldag på Söndag också hade vi tänkt bara för att sitta & beta av allt jävla plugg...




Här är bara en liten bit av det jag ska göra...  



Blev mäkta besviken när vi åkte med bussen mot Lidköping, det regnar ju här!? 

I Skövde är det strålande sol & varmt. Jag & Erika tog till och med en glass i solen. Min första för i år tror jag till och med...


 


Lär väl inte bli så rolig uppdatering idag eftersom vi bara ska plugga. Ikväll kanske vi ska ut & träffa Björkman en snabbis om vi hinner men ja, vi får se. 


NU: 


 

plugga..

Av Sara Erlandsson - 11 april 2011 21:38

Har nu fixat så att ni kan högerklicka i min blogg. Ni kan alltså spara bilder & så om ni vill det.

Bra va?!   


    

Av Sara Erlandsson - 11 april 2011 21:14

Oj, vad har hänt idag? Vart fan har min blogg legat ute, haha. Har bloggat en gång idag och har haft mer visningar än vad jag brukar. 


Kom precis hem & håller just nu på o laddar in alla bilder från idag. 

Åkte till Götene efter att jag gått till mamma. Arbetsintervjun gick bra förutom att dom gav mig ett random mattetal som jag skulle lösa, ni som känner mig väl kan ju ana hur det gick..(!) Fick veta att jag skulle tjäna runt 70 kr/h, jobba 6 h/dag & förhoppningsvis i typ 8 veckor. Sammanlagt räknade jag ut att det blir något på 16000 kr? Inte dåligt för att sitta ute & sola o samtidigt träffa folk! 


När jag kom hem käkade jag & sen drog jag till Hällekis. Träffa David & Tobbe. Sen kom Olov, Liam, Thörn & Larsson också. Vi åkte upp till stalpa. Senare kom Viktor, Björk, Henning, Erik, Edward, Wille, Stoffe, Lund, Marre & Noor. Tror jag fick med alla. 

Vi satt ute hela kvällen, prata & spela tennis. 

Jag & Wille drog dessutom ut på en joggingtur i elljusspåret. Åkte hem vid 21.



 


 










           

 


  

Av Sara Erlandsson - 11 april 2011 14:33

Slutade precis skolan. Vi har haft massage & ansiktstvätt idag. Höll på & somna, så himla skönt! 


Nu drar jag mig vidare till Högskolan, ska möta mamma. Sen åker vi till Götene & där är det dags för mig att träffa arbetsgivaren. 


Helt sjukt hur sugen jag är på nudlar. Det bara vattnas i munnen på mig... 




Samyang Ramen, kryddstark. Min absoluuuuuta favorit!     

:-/

Av Sara Erlandsson - 10 april 2011 21:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards