Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 14 april 2011 22:06

Åkte hem till Thörn förut. Vi kollade på tv lite och sen mötte vi Dillen, David & Wille. Vi gick till Konsum och sen upp till gårn'. Sen kom även Stoffe & Christian.





   



 

 

 

Av Sara Erlandsson - 14 april 2011 15:45

Sket i skolan idag och var hemma och pluggade istället. Är klar med väldigt mycket nu, har bara proven kvar så det gäller bara att plugga. Hatar prov, gör hellre hemuppgifter!


Nu ska vi snart käka, mina goa firrar! Sen ska jag till Hällekis. Får se vad som hittas på idag. Pöss sålänge.

Av Sara Erlandsson - 14 april 2011 15:28

Igår åkte vi & fiska allihopa    Jag åkte hem till David och mötte honom så åkte vi i förväg. Efter en stund kom Stoffe också. Vi fiskade ett tag sen kom även Sandra & Thörn. Vi fick omkring 15 laxar sammanlagt! Själv fångade jag bara 3 av dom firrarna. 


Vi (läs Thörn) tände brasa osådär också, det var inte varmt ute iallafall. Vid 8 tiden kom även Martin, Lund, Edward och Viktor. Jag åkte hem vid halv 9 någongång. 


 



Hahaha smilet!  



 

2 firrar på samma gång  









 

Av Sara Erlandsson - 13 april 2011 22:13

Jag luktar fisk. Bokstavligt talat. Mums. 


Nu: dusch

sen: sova ihjäl mig. 


Min blogglust is on top. Yeah!     

Av Sara Erlandsson - 13 april 2011 22:06

Jag bloggar imorron babes

Av Sara Erlandsson - 13 april 2011 12:24

 


Mina tankar just nu...


"Fan, jag fattar inte..." 

"äh, försöker ändå"

"nej, jag fattar verkligen inte... vart är anna?"


Tittar efter läraren


"vart fan är hon? jag behöver hjälp......." 


Väntar 10 minuter


"meeeeeeeeen... hjälp?!"


väntar ytterligare 5 minuter


"Nej, nu skiter jag i detta gonatt..   "


Av Sara Erlandsson - 13 april 2011 10:33


Erika.......  hahahhah...

Av Sara Erlandsson - 13 april 2011 09:04

Idag var det fan rekordtid för mig & Erika att göra oss i ordning. Vi försov oss. Erikas syster väckte oss och sa att vi behövde skynda oss. Vi trodde klockan var 05.40 eller något så det hade ju vart lugnt, men klockan var 05.54 och tåget går 06.00 Men vi hann!   

Dock somnade vi på bussen så i Skara väckte busschuffören oss.. haha. 


 


Igår pluggade vi hela dagen verkligen, jag har hunnit färdigt med 3 uppgifter nu. Vi var även ute på kvällen och träffade Christoffer lite snabbt, skönt att ta frisk luft efter att ha suttit inne hela dagen... Sen somnade vi direkt när vi kom hem. 

Ovido - Quiz & Flashcards