Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 10 april 2011 20:08

Har gått i 2 veckor och hängt på mobilen i hopp om att någon från jobben jag sökte skulle ringa. Och idag när jag sitter här i min ensamhet & käkar chips & dricker cola så ringer telefonen

Imorgon ska jag på jobbintervju klockan 4 i Götene. Nervöst! Samtidigt ska jag nog köpa nytt fritidskort & beställa ny tid på UM om det är öppet. 



Förut kom ju som sagt Stoffe & Thörn hit. Dom stannade i ca. 1 timma eller något. Efter att dom hade åkt pratade jag med Martin lite i Skype och sen åkte jag till Hällekis och köpte flööt. Nu har jag kollat på ett avsnitt BB. Nu vettifan vad jag ska göra riktigt...


 


Av Sara Erlandsson - 10 april 2011 15:53

Fan vilket underbart väder det är ute! Helt sjukt. Satt ute med Thörn förut & solade. 


 

 


Snart kanske Thörn & Stoffe kommer hit, så ska vi röka vattenpipa.

Av Sara Erlandsson - 10 april 2011 12:15

När jag gått och lagt mig vid 11 igår ringde Thörn och väckte mig. Han fråga om jag skulle med på fest & jag hade inget för mig så varför inte. Hoppa in i duschen, gjorde mig iordning o.s.v sen åkte jag till Hällekis, mötte Thörn. Sen åkte vi till  Skara typ vid 4 där Hallikainen hämta upp oss. Han fyllde 18 så det var artonårsfest! Gz     


Hade jävligt kul faktiskt. Trevligt folk oså  




Satt & sola i väntan på tåget   


  Jag & Erik


'

Kockarna har dratt igång & lagat hamburgare  


Tutt lagar hamburgare & Norvall tillsätter extra smak med öl 



Bråten & Mattias

Mattias & Thörn


Erik 

Tutt


Ammervik & Nordvall


Thörn, Hallik & Bråten


Tutt & Wille


Josse & Dansken



Jag, Tutt, Janne & någon mer..

Jag & Tutt

    Jag & Tutt



Tack alla för en bra kväll.

Av Sara Erlandsson - 9 april 2011 11:15

  ihihi, utan smink osså för den delen


Good night! See you l8r.   

Av Sara Erlandsson - 9 april 2011 11:00

Idag väckte mamma mig vid halv 9. Jag gick in och käkade och sen åkte jag med mamma, Hampus & Liam på piknik i skogen. Det var mysigt & skönt att få lite frisk luft! 



   


Kom hem för en stund sen & tänkte sova en stund nu. Sen ska jag duscha, äta & sen åker jag väl förmodligen till Hällekis eller hittar på något annat. 


Av Sara Erlandsson - 9 april 2011 09:18

Igår efter skolan åkte jag till Lidköping. Gick till DLG och pratade lite med Tobbe & Viktor. 

Hade världens beslutsångest igår om vad jag skulle göra. Väldigt många av mina kompisar skulle till Parketten (typ fjortisdisco med tema 70-80 tal) & jag som inte gillar Parketten skulle ju givetvis inte dit. 

Jag var dessutom bjuden på 2 fester, visste inte vilken jag skulle gå på & det krånglade med skjuts o.s.v Och jag kunde vart hemma & vart med Thörn & Edward!  


Men så löste det sig med skjuts så jag & Martin (dillen) åkte in till Lidköping mötte Martin (nr.2) och gick på den "festen" där. Kanske inte kan säga fest precis eftersom vi var 5 pers som satt och spela, lyssna på musik & prata typ.  Hade inte jätte kul, hade ont i huvudet & var trött. 


Jag & Martin (dillen) gick därifrån vid typ 11-12 någongång och drog till Parketten. Skulle egentligen bara säga hej till några men det sluta med att vi gick in iallafall. 


Kvällen var helt okej rolig! :-) men det är skönt att inte ha super kul alla gånger också. 


 



     





      

 

 

Av Sara Erlandsson - 8 april 2011 10:17

Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen! Men döööh... Inte kul att läsa/skriva om att jag gör typ samma sak varje dag. 


Men igår åkte jag till skolan. Erika var sjuk så gick typ helt själv.....  Tycker det är synd att det ska vara så himla grupperat i klassen. 


Efter skolan åkte jag hem till Erika. Vi gick till affären. Lagade kyckling i pita. Fyfään vad gutt. Jag & Erika är king på att laga mat!     Efter det var vi ute & gick lite, kollade på tv, pratade, tvätta m.m Sen gick vi & la oss. 


¨


   

Av Sara Erlandsson - 6 april 2011 19:48

Idag var jag med Martin & Henning innan tåget gick. Vi gick & käka på Elake Måns. Rätt gutt! 

Sen åkte jag med Martin hem. Vi bytte om o.s.v och sen åkte vi till Lidköping igen. Åkte till skatehallen. Jag stannade inte så länge eftersom jag skulle med mitt tåg vid sju. När jag kom hem käkade jag & nu bloggar jag. 

Vet inte vad jag ska hitta på just nu... Känns ovant att vara hemma såhär tidigt, vad ska jag göra nu liksom? 



   

Ovido - Quiz & Flashcards