Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 6 april 2011 10:28

Igår sket jag i skolan och åkte till De la gardie istället. Gick till SYOn där och pratade med henne om omval. Försökte komma tillbaka till min gamla klass, men jag hade tydligen missat alldeles för mycket. Jag har verkligen fått nog av skolan jag går på nu... Inställda lektioner, ingen lärare som bryr sig, lärarna är alltid försenade och går iväg på lektionstid, allting krånglar hela tiden, lärare är sjuka minst en gång i veckan eller något, man får inte tilräckligt mycket information om vad som ska göras. Ja, o.s.v o.s.v Ni har ju läst en del från min blogg om hur "chill" min skola är.


Så nu ska jag göra ett omval till hösten. Ska förmodligen gå om ettan och börja på den linjen jag (dum som jag är) hoppade av i höstas.... Fan, fan, fan vad jag ångrar det! Helt sjukt. 

Jaja. Nog om det. 


Efter mycket samtal o.s.v tog jag & Thörn tåget till Hällekis 13.30. Vi gick hem till honom och kollade på tv. Jag flötade med chips & cola. Gutt   

Spelade GH också och sen åkte jag hem. 

Käkade, bloggade m.m Sen åkte jag tillbaka till Hällekis igen. Var med Viktor, Wille & Thörn en stund. Åkte hem vid 21 någongång och när jag kom hem kollade jag på BB och sen sov jag. 


 

Av Sara Erlandsson - 5 april 2011 21:52

Tappat blogglusten... Fullständigt. Hjälp mig?

Av Sara Erlandsson - 5 april 2011 17:48

Igår efter skolan åkte jag till DLG. Träffa lite folk oså. Åkte bil hem med Björk hem. När jag kom hem käkade jag o.s.v Sen åkte jag till Hällekis. Var med Stoffe, Viktor, Wille, Tobbe & Thörn. Försökte fixa Thörns moppe men kom inte så långt. Vi åkte hem till mig & rökte vattenpipa istället. 


 





         

Av Sara Erlandsson - 4 april 2011 09:57

Idag är det inte min dag. Nej, verkligen inte. Hejdå.   

Av Sara Erlandsson - 4 april 2011 07:57

 


Kärlek utan känslor. Känslor utan kärlek. Varför existerar inte både och i mitt huvud? Aldrig någonsin har det gjort det. Vad är det som är fel? Är det något fel eller är det rätt? Rätt eller fel. Det var någon som sa till mig att det inte finns rätt eller fel. Men då borde jag ju göra rätt. Hur kan det då bli så fel?

Av Sara Erlandsson - 3 april 2011 22:55

Åkte till Hällekis förut för att handla, chips & cola såklart!  

Gick hem till Thörn. Sen kom Viktor så vi 3 åkte hem till mig. Efter en stund kom Wille också. Vi rökte vattenpipa och kollade på film. Nu har Viktor & Wille precis åkt hem. Jag & Thörn kanske ska kolla på en till film, sen ska vi sova.



Av Sara Erlandsson - 3 april 2011 13:44


Chips & Cola


O'boy


    Godis & Chips



 

   

mc chicken


Kebab och pita



Tror fan jag skulle kunna käka en hel häst nu...

Av Sara Erlandsson - 3 april 2011 11:58

Jahaja. Festen igår trevlig. Alltid roligast att festa med dem man känner så väl. 


Här kommer alla bilder! 




 













    











                       

Ovido - Quiz & Flashcards