Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 14 maj 2011 16:52

Jag & David vaknade vid 12. Vi kollade på tv oså till klockan 14 och sen åkte jag hem.


Nu har jag precis lagat mat & ska gå ut och sätta mig i solen lite. Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt... Vi får se. 


  

Av Sara Erlandsson - 14 maj 2011 16:47

När jag kom hem vid 14.30 någongång gick jag och duschade. Sen hämtade jag David i Fullösa vid 15.40. Vi åkte hem till mig & käka. Sen åkte vi hem till honom & pratade med hans föräldrar lite. Efter det åkte vi till Martin. Det var en liten mini "grillfest".

Det var jag, David, Stoffe, Mattias, Thörn, Martin, Henning & Björk. 


Vi åkte hem vid 23 tiden :-) 

                                        

Av Sara Erlandsson - 14 maj 2011 16:38

Igår fick jag som sagt sluta vid 10.00.  Jag & Erika gick & åt och sen tog vi bussen till Skara. Där bytte jag till Götene där jag fick sitta och vänta en timma typ. 

Som tur var hittade jag Marre, Noor & Johanna sittandes vid station så de höll mig sällskap till bussen kom. 


 

Av Sara Erlandsson - 13 maj 2011 09:49




Jah!    Nu ska man ta sig hem ifrån skolan också :-) 


Slutar 10.00 kommer hem 14.30 ungefär. Wiho.



 


två timmar och femtiosju minuter. 

Av Sara Erlandsson - 12 maj 2011 17:58

Jag & Erika vaknade vid 12 idag. Vi gick till affären & köpte frukost, det fick bli potatisgratäng med rostbiff. Mums!  


Efter det gjorde jag mig i ordning lite. Skulle åka till Skövde med Amanda, så jag mötte henne på bussen. Vi gick till McD och tog en "fika" sen satt vi ute en stund innan hennes pappa hämta oss. När vi kom hem till Amanda satt vi vid datorn en stund och sen gick vi bort med shettisarna till stallet. Nu kom vi precis hem till henne igen & vi får se vad vi hittar på sen!  


   Saknade Amanda   

Av Sara Erlandsson - 12 maj 2011 17:46

Igår sov jag hos Erika. Vi var med Pierre och David hette dom. Tydligen finns det andra ungdommar i Axvall mer än jag & Erika, haha! 

Vi käkade, var ute en stund tills det började regna, kolla på tv & flöta. 




     

Av Sara Erlandsson - 11 maj 2011 11:27

Igår efter att jag bloggade tog jag tåget till Källby 17.32. Jag var med Martin en stund och sen kom Mattias. Vi var ute & gick sen tog jag tåget hem igen 19.00


När jag kom tillbaka till Hällekis kom David, Stoffe, Viktor & Martin. Vi åkte upp till gårn.

Vid 21 åkte jag & David hem till honom och kollade på BB.  


             


JAG BARA ÄLSKAR DETTA UNDERBARA VÄDRET!!!


Ovido - Quiz & Flashcards