Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 17 maj 2011 16:52

I'M NOT UPSET THAT YOU LIED TO ME...


 

 

 

 

 

...I'M UPSET THAT FROM NOW ON I CAN'T BELIEVE YOU.


Av Sara Erlandsson - 17 maj 2011 13:20

Idag gick jag upp vid 9.30. Åkte in till Götene och satte in min p-stav. Gjorde inte alls så ont jag trodde det skulle göra! Skönt det :-) 


Efter det gick jag & mamma på ett pass core och sen gjorde jag lite styrke övningar för benen. Får ju inte anstränga mig för mycket, eller inte alls egentligen men who cares. 


Så bara för att jag är så duktig belönar jag mig själv med chips & energidricka   


 

 

Av Sara Erlandsson - 16 maj 2011 23:40

Idag vaknade jag vid 11.30 Jag gick upp, gjorde inte ett skit, gick & la mig igen. 

Vaknade vid 15.00 av att dom andra i familjen kom hem. Jag satt & prata med dem lite & sen lagade jag middag åt oss alla. Efter det åkte jag & mamma till gymmet och tränade. 


   

Idag såg träningen ut såhär:


Löpband: 50 min, 5 km, 6 % uppför, 400 kcal

Crosstrainer: 20 min, 150 kcal

Core: 30 min

Styrketräning: mage + ben, 20 min.


Trodde jag skulle dö av utmattning ett tag. Har även fått blåsor under fötterna efter löpbandet nu också så nu kan jag inte gå där på ett tag   


Efter det åkte jag hem & duscha och sen åkte jag till David & kolla på BB

& nu kom jag hem. 



Imorgon ska jag till UM. Ska äntligen sätta in p-staven... Uaeh   Så det blir ingen skola imorgon heller.  

Av Sara Erlandsson - 15 maj 2011 23:33

Idag vaknade vi vid 11.30. Vi käka frukost & sen åkte David hem. Jag satt vid datorn, laga mat & sen åkte jag till Hällekis för att möta Martin som kom med tåget. 


Vi klättrade i träd (hemskt barn) & handlade i konsum sen åkte vi hem till mig


Vi kollade på tv & flöta med chips&dip. Sen åkte Martin hem och David stanna kvar o kolla på BB med mig. Gött att Madde åkte idag! 

Sen starta såklart inte min moppe, underbar som den är, så Davids pappa fick hämta honom. 


   Martin är så jävla snygg! 


Sen skulle jag som sagt städa lite & ni ser ju i inlägget under vad som hände......

Av Sara Erlandsson - 15 maj 2011 23:28

Jahaja... Igår vaknade jag hos David vid 12 ungefär. Vi kollade på tv osådär till kl 14 och då åkte jag hem. När jag kom hem lagade jag mat & gjorde mig i ordning & sen åkte jag till Hällekis.


Gick till Viktor där Tobbe, David, Lund, Viktor, Christian och Liam var. Vi gick ner till konsum och shoppa lite & sen gick vi upp till Hkis skola & grillade


Jag & David åkte hem till mig vid 21.30 typ. Vi käkade & sen sov vi. 


       

Av Sara Erlandsson - 15 maj 2011 23:23

 


Skulle städa nyss & där ser vi ju hur det gick... HEJJA SARA! 


Blir så trött på mig själv...   

Av Sara Erlandsson - 14 maj 2011 17:02






Har aldrig tyckt om den här låten innan men av någon slump så satte jag mig och titta på videon och lyssna på texten... 


Fyfan vad hon har rätt. 

 
Lyssna på texten och kolla på videon...



Ovido - Quiz & Flashcards