Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 25 maj 2011 15:59

Idag på gymmet: 


Crosstrainer: 10 min, 100 kcal. 

Löpband: 15 min, 200 kcal. 

Ben: framsida, baksida & insida lår + rumpa. 

Mage: Sido, nedre och övre magmusklerna. 


Senare: Bodypump.


   Hade möte med Kicki idag som gick igenom ett program just för mig. Har riktat in mig på mage, ben & rumpa än sålänge. Så nu kör jag stenhårt på det! :-)



  

Av Sara Erlandsson - 25 maj 2011 15:20

         

     

 


Leonardo Dicaprio tar nog hem priset...

Av Sara Erlandsson - 25 maj 2011 14:31

Vill ni skjuta bort alla grejer i min blogg med en rymdraket? 


As kul  


 


  • Skriv in "http://saraerlandsson.bloggplatsen.se" i adressfältet och klicka enter.
  • Nu kommer ni in på min blogg.
  • Rensa adressfältet och kopiera in koden här under:

javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';
min.js';void(0);

 
  • Ser ni att det kommer upp en liten trekant till vänster? 
  • Börja styra med pilarna och klicka på mellanslag för att skjuta sönder bloggen! 
  • Klicka på esc för att avsluta. 
Detta funkar även på andra hemsidor typ aftonbladet, facebook, flashback m.m Dock kanske det bara fungerar i google chrome. 
Av Sara Erlandsson - 24 maj 2011 23:15

Idag gick jag upp vid 15.00. Sjukt sent, men det var gött att sova ut. 

Käkade middag & vid 17 åkte jag till Götene och tog bussen till Källby. Mötte upp Martin och vi gick upp till handlarn. 

Köpte typ 2 chips påsar, 1 cola & en påse godis. Fett med fett. Hyrde även en film som vi kolla på. The reef. Ganska spännande men lite långtråkig. 


Sen har vi suttit vid datorn resten av tiden. Vet ej vad vi ska göra nu men de blir väl någon film eller bara till att chilla. Imorgon ska jag till gymmet vid 12 och ha möte med min coach. Gött! Sen blir det träning efter det. 


 

Av Sara Erlandsson - 24 maj 2011 23:08

Bloggade typ ingenting igår så kör den updaten idag istället.


Lyckades som sagt få igång moppen igen så efter maten åkte jag till Hällekis. 

Åkte hem till Viktor där Tobbe & Olov var. Vi drog ner till konsum efter en stund och sen kom även Stoffe & David. 

Vi satt utanför konsum och tjötade i någon timma. Sen drog jag & David hem till honom o kollade på BB


Sen pajade moppen igen så mamma fick hämta mig. Great! Ska sälja skiten o köpa ny.. jävla kina skit. 


 


 
 

Av Sara Erlandsson - 23 maj 2011 23:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards