Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 23 maj 2011 14:46

.... & jag fick den till och med att gå på tomgång! 




 



Och helt själv till och med!    Äntligen funkar den..... För ett tag iallafall. Jävla skit moped.

Av Sara Erlandsson - 22 maj 2011 22:57

Idag vaknade jag vid 12.30. Gjorde inte ett skit fram till kl. 17. Då åkte jag & mamma till gymmet. Vi gymmade i 2 timmar idag. 


Crosstrainer: 15 min, 100 kcal.

Löpband: 15 min, 150 kcal. 

Lår, rumpa & mage: styrketräning, 10 min. 

Löpband: 20 min,  165 kcal.

Muskelvarv: 60 min, med insturktör. 


Muskelvarv är ett pass när man är flera stycken som går runt i en ring med olika övningar på varje ställe. Typ som step, knäböj, crunches, övningar på boll, m.m Man tränar alla muskler i kroppen antar jag + kondition



                                     


Trodde helt seriöst att jag skulle idag. Svetten bara rann om mig & jag orkade knappt gå till bilen... haha! Lär aldrig mer gymma innan ett muskelpass igen. Fruktansvärt jobbigt, men kul vare!   

Av Sara Erlandsson - 22 maj 2011 22:42

Igår åkte jag till Hällekis vid 18.30. Pratade lite med Thörn & sen gick han hem. 

Jag gick in till konsum och köpte cola & nappar. Sen gick jag ner till hamnen och satte mig. Var rätt skönt att bara sitta där helt själv & tänka.

Pratade även i telefon med Martin, Erika och Cicci. Satt där i ungefär 2 timmar och efter det gick jag & mötte Viktor


Vi gick hem till Lund och chillade där ett tag. Sen gick jag, Lund, Viktor, Christian och Olov ner till Anders som hade lite "chillfest" med 4 till. Efter en stund kom Stoffe. Efter ca. 30 min åkte jag & Stoffe upp till Konsum och träffade Wille, Thörn & David en stund. Pratade med dom i ca. 15 minuter och sen drog de. Jag & Stoffe satt kvar och pratade i nästan 2 timmar.
Skönt att prata ut lite, vi pratade verkligen om allt mellan himmel & jord!    


Vid typ 01 drog vi ner till Anders igen. Jag åkte hem vid 01.30 typ. 

   
   
   
   

Av Sara Erlandsson - 22 maj 2011 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 21 maj 2011 17:00

Har precis käkat middag. Ska nog göra mig iordning lite nu. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag...  Har fruktansvärt tråkigt. 


Mjölk har förresten inte varit såhär gott på länge!  


   

Av Sara Erlandsson - 21 maj 2011 15:23

HAHA NU HAR SKYLTEN BÖRJAT GÅ MIG PÅ NERVERNA FAKTISKT...
 


 



...OCH ANDRA OCKSÅ TYDLIGEN...


 


Av Sara Erlandsson - 21 maj 2011 13:51

Slutade med att jag åkte till Kullen igår iallafall. Åkte till Skara vid 20.00Josse kom och mötte mig. Vi gick upp till Johanna & förfestade, bara tjejer. 

Efter det drog vi bort till kullen vid 22


Åkte hem ganska tidigt, typ vid 12 eller något. 


              

           

Av Sara Erlandsson - 20 maj 2011 15:02

Har fan farit land och rike idag känns det som... Imorses tog jag bussen från Fullösa till Götene, sen götene - skara - skövde - sjukhuset - skövde - skara - lidköping.


I Lidköping gick jag till DLG och träffa Paulina & vi gick och prata med en lärare. Sen kom Martin, vi åkte till Hjärtbergs och kolla pengar och sen gick vi till Mattias

Sitter hos honom just nu & snart ska vi gå till affären sen ska jag ta tåget hem


Ikväll blir det förmodligen Kullenfestivalen, eller jag vet inte än... Får se vad som händer. 


   


Kolla vilka jävla blåmärken under foten jag har fått efter att ha kickat min j*vla f*tt moppe 1000 gånger om... Kunde fan inte gå igår.....



 

Ovido - Quiz & Flashcards