Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 11 maj 2011 00:02

Jag dog lite nyss när jag satt här vid datorn och ser hur någonting kommer krypandes ut från min säng... 


Slängde mig på golvet för att se vad det var & fick se en sånhär




Höll på att dö. Har aldrig sett djuret förut men någonstans i mitt huvud hörde jag en röst som sa att krypet hette silverfisk.


Och mycket riktigt.


Jag har husdjur. En (flera?  ) silverfisk(ar?   




   

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2011 16:09

Idag gick jag upp vid 08 och åkte in till Götene. Jag & mamma gick på Easyline. Fy helvete vad jobbigt det var! Men riktigt gött  



 


Sen gick jag till tandläkaren. Ungefär såhär sa hon:


- Hur ofta äter du godis?

- Varje dag  

- Hm... Och du borstar tänderna varje morgon & kväll?

- Njaae.. händer att jag slarvar ganska ofta.

-  Dricker du mycket cola?

-   Haha, ja  

- Jaha. Haha hur ska jag motivera dig att inte äta godis? Du har ju perfekta tänder! Du behöver ju inte ens ha flourlack    


Haha gött.


  

Sen åkte jag och mamma hem & käka frukost, sola & sen duscha jag & laga mat. Nu ska jag käka. Bye! 

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2011 15:59

Jag gjorde det jag sa att jag skulle göra igår; tvätta & laga mat. Sen åkte jag till Hällekis & var med Martin, David, Edward & Viktor en stund. Sen åkte Viktor, Edward & David hem. 

Jag & Martin gick då ner till Henke där Thörn också var. 


Sen tog Martin tåget hem vid 20.20. Då åkte jag till David & kollade på Bigbrother, sen åkte jag hem. 


 

 

   

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2011 08:18

 


Nu drar jag mig iväg till gymmet. Hörs senare! Chiao :-)

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 23:56

Kom precis hem. Nu ska jag in & ta prov på Liam, tvätta av mig sminket, popa popcorn & sen ska jag lägga mig i sängen & dra på Jackass 3D.


Imorgon åker jag med mamma till Götene & tränar igen. Vi ska på easyline & kanske gymma lite. Sen ska jag till tandläkaren. 


Lägger upp lite bilder från idag imorgon. 

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 12:59

Idag gick jag upp vid 06.30 och åkte med mamma till gymmet. Har gymmat i ca. 1 tim & 40 min och jag tror inte jag har vart så svettig i hela mitt liv! 


Körde ungefär

30 min på löpbandet, 4 km i uppförsbacke. 

10 min crosstrainer

10 min spinning

Magövningar och en jävla massa benövningar. 


  Är fan stolt över mig själv   trodde aldrig att jag skulle befinna mig på ett gym.. 


När jag kom hem käka jag & tog disken. Sen städade jag mitt rum, solade en stund och sen bloggade jag.


NU: ska jag ut & steka i solen igen & sen ska jag in o tvätta & laga mat.

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 12:52

Igår åkte jag & David till Hällekis och mötte Marre vid 11.30. Sen kom även Lund, Stoffe, Viktor & Thörn också. Jag åkte hem efter en stund och käka & senare på eftermiddagen åkte jag, Stoffe & David ut o fiska. 


Fick tyvärr ingen fisk. 


             


Sen åkte vi in till Hällekis och var där en stund. Jag & David åkte hem till honom vid 20.00 och kollade på BB


När jag skulle åka hem på kvällen fick jag bensinstopp så jag sprang hela vägen tillbaka till David eftersom jag inte kunde ringa för att jag inte har några pengar på mobilen... Döh   .... Fast som tur var så var det bara 1.6 km så de var inte så farligt långt ändå. 


Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 12:45

I Lördags började jag jobba kl. 11 och slutade vid 17. Åkte hem, sov en stund & gjorde mig iordning. Sen åkte jag till Hällekis vid 21. 


Lund hade fest & här är bilderna.


                     


Även två filmer... 


KLOCKAN 22.00


   

KLOCKAN 23.00




   


Jag & David åkte hem till mig vid 23.30 Vi stannade inte så länge alltså.  








Ovido - Quiz & Flashcards