Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 4 maj 2011 07:55

SÅHÄR BLEV HÅRET IGÅR!

 

 


Blev inte så som jag hade tänkt mig riktigt men det blev inte heller fult. Lite annorlunda typ :-)


Det som ser lite konstigt ut är att det är svart hår i också. 

Av Sara Erlandsson - 3 maj 2011 20:40

 


Omg... Undra om jag vill veta hur detta kommer se ut. Hade ju typ svart hår innan. 


Det kommer bli ORANGET!

Av Sara Erlandsson - 3 maj 2011 11:29

Igår

efter skolan åkte jag hem och käkade sen åkte jag till Hällekis och var med Sandra, David & Stoffe. Pratade lite med Martin & Thörn också. Efter det åkte jag & David hem till honom och kollade på Big brother. 


Tog tyvärr inga bilder.



Idag

har vi haft idrott i 2 timmar. Kickboxning med Sabine, ganska kul faktiskt! Har precis haft lunch och nu har vi två lektioner kvar sen ska jag hem. 


   

i skolan på lunchen


   Frukost på mcD


Alltså det här är ju helt sjuk. Det snöar & haglar och det är en månad kvar till sommarlovet börjar. Det snöar i MAJ! 


omg........  





Har förresten köpt hårfärg idag... Nyfikna på vad det är för färg eller? 



Den här blir det :-) 


Och förhoppningsvis/antagligen/kanske blir resultatet:


 

 



           



Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 16:55

Idag är en sån dag när ingenting går som jag vill...   



...men jag antar att såna också behvös. 


 



helvete... nu välte jag hela påsen med pyttipanna.   

Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 10:29

 


Av någon konstig anledning stämmer alltid den här appen på facebook in på mig så jävla bra. 


Jag måste städa. Idag. Nu. Med en gång. 

Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 09:57

Igår jobbade jag från 11-17. Efter det var jag med Thörn & David. Vi gick upp till Edward och var med honom en stund & kollade på tv. Sen åkte jag, David & Thörn hem till David och kollade på Bigbrother.

Förjävligt att Sonia åkte ut istället för Madde.



Thörn var tydligen ganska bakis igår och somnade överallt...


Vi utnyttjade det lite & smeta tandkräm i hans ansikte! 

Se film. 



 


  

Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 08:06

Åkte hem från David vid 13 på lördagen. När jag kom hem sov jag en stund. Thörn ringde och sa att jag skulle komma till honom så jag packade mina saker och åkte dit vid 15.30

Vid 20.00 gick vi bort till Christian som hade fest. 




   

 

                   


  

Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 07:52

Öhöhue. Har inte bloggat sen i fredags & har fått en del klagomål så jag får ta tag i det nu. 


I fredags var jag i skolan till 10.00 sen åkte jag till Lidköping. Gick & käka på DLG. Sen tog jag och Wille bussen till Götene, han skulle ha vaccinationsspruta och jag tog bussen därifrån till Skara med en gång typ. Hämtade ut mitt körkort & gick till banken där. Sen träffade jag Viktor & Tobbe som också var där. Wille kom också med bussen ifrån Götene efter en stund. Vi satt där en timma eller något & sen åkte jag med Putte hem. 


När jag kom hem duscha jag, sov & käkade sen åkte jag till Hällekis. Var med Thörn, David, Martin, Stoffe, Lund & Wille. Sen åkte jag, David & Thörn hem till David & sov där.


 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards