Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 12:36

Åkte till Hällekis i fredags. Mötte David & Stoffe. Vi åkte hem till Stoffe & kollade på film, A million dollar baby


Efter det åkte vi hem till David & kollade på Bigbrother. 


Vi skulle gå ner i källaren & hämta cola och då fick jag se den största spindeln jag sett i hela mitt liv tror jag (irl). 


       

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 11:43

Alldeles snart kommer update! :-)

Av Sara Erlandsson - 6 maj 2011 17:28

Åkte som sagt till gymmet i morses. Var mycket skönare att träna än vad jag trodde det skulle vara. Svettades som en gris & mådde underbart hela förmiddagen.



Åkte till skolan vid 10.00 och hade hantverk hela dagen. Sen gick jag & Erika bort till Skövde Arena och hade klädsim, livräddning & va inne på äventyrsbadet lite.  


Har rört på mig som fan hela dagen & är faktiskt piggare än vanligt. Kanske ska ta och lyfta mitt arsle lite oftare   


 


Kom hem för ett tag sedan & har precis käkat. Nu ska jag nog dra mig till Hällekis snart. Imorgon ska jag jobba hela dagen, sen äre fest på kvällen så vi får se om det blir någon mer update.                  

             

   


    


Av Sara Erlandsson - 6 maj 2011 17:13

Igår åkte jag till Hällekis vid 7. Åkte till gårn & där hängde Thörn, Martin, David, Lund, Robin, Stoffe, Viktor, Olov, Björk, Wille en stund. 


Vid 9 åkte jag & david hem till mig & kolla på Bigbrother!


 

 

Hittade förresten en bild på när Thörn hjälpte mig dra ut håret ur hättan när jag slinga det...


  
haha ögonen...

Av Sara Erlandsson - 6 maj 2011 12:43

Höll på att blogga men så dog datorn...


DÖÖH! Hörs sen. 

Av Sara Erlandsson - 5 maj 2011 23:34

Bloggar om min dag imorgon. 


Vet ni vad jag ska göra imorgon? Gymma. Sara ska gymma! Helt sjukt ju. Klockan 7 på morgonen innan skolan börjar. Sen på eftermiddagen ska jag simma. Livräddning i skolan. 


Fan vad hurtig jag är.   


& nu small det i garaget....... fan    vad var det ?! gonatt......  

Av Sara Erlandsson - 5 maj 2011 08:22

Sov hos Erika inatt. Oj oj oj vilken dag/kväll/natt det har varit. 

Bevarar den som en hemlighet & behåller hemligheten för oss själva. 


        


Alltså får ni inga bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards