Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Erlandsson - 19 maj 2011 21:07

 
   
   
   

Av Sara Erlandsson - 19 maj 2011 10:48


.
..är det dags för frukost! :-)


Av Sara Erlandsson - 19 maj 2011 10:21

Sånhär musik får mig att må bra.

Annorlunda, spontan på något sätt & sjukt skön musik!






PEACE    LOVE

Av Sara Erlandsson - 18 maj 2011 21:40

Jaha. Dags att blogga kanske...


Imorses försov jag & Erika oss typ en timma. Naturligtvis hade vi nationella i matte just precis denna dag så vi fick inte komma in i klassrummet. 


På eftermiddagen hade vi matte, övning för nationella.


Jag älskar att jag är så grym på matte alltså


   åå......   


Efter skolan åkte jag till Götene. Gick till Lifeclub och fick en genomgång om hur några av maskinerna funkade. Skaffade även gymkort idag! Underbart ju. 

Sen åkte jag & mamma o käkade.


Blev en kebabrulle för min del, sjukt länge sen jag käka det. 

 


När jag kom hem gick jag och la mig. 

Jag sov till 20.30 ungefär...

Har grejat med bloggen lite också. 


Har inte vart så glad idag. Ni vet när man har en sån dag när man bara vill lägga sig & dö lite, eller bara sätta sig och gråta, eller när världen bara är allmänt emot en, eller när man inte känner någonting? 


Idag är en sån dag.

Av Sara Erlandsson - 18 maj 2011 21:33

 

FUCK YOU, MY DEAR

Av Sara Erlandsson - 18 maj 2011 11:18

Igår åkte jag som sagt till Hällekis för o hämta Erika. Vi var i Hällekis ett tag, åkte på lite roadtrip i stora Hällekis & kollade på BB hos David


Vi var med Martin, Viktor, Tobbe, Stoffe, David & Edward. Även Thörn, Christian och hans tjej kom förbi en stund. 


         

Av Sara Erlandsson - 17 maj 2011 17:52

Ska göra mig i ordning nu lite fort. Sen ska jag åka in till Hällekis och hämta Erika. Eller ja, det är ju typ 2 timmar kvar till det men... 


Har förresten gjort om pytte lite i bloggen. Tänkte att jag skulle göra om hela designen någon dag när jag har tid och ork. Så har bara testat lite nu. 


  

UNDERBARA VÄN   

Ovido - Quiz & Flashcards