Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 26 februari 2011 14:38

Hellujsan

Vaknade precis. Är fortfarande sjukt trött och hade säkert kunnat sova ett par timmar till. 

Men kände att jag var tvungen att gå upp :-)


Igår åkte jag till Lidköping. Åkte hem till Martin. Vi gjorde inte så mycket.. Var ute och gick, spelade lite gitarr, kolla på film osådär   . Kom hem vid 3.00 


Idag ska jag in till Lidköping igen. Ska va med Axel och Kevin först och göra något, vet inte vad (?). Sen ska jag kanske vara med Martin igen. Vi får väl se. Kommer antagligen hem inatt igen. 


Har inte tagit några bilder. Har inte tänkt på det så mycket faktiskt och jag har inte orkat ta kort dessutom. Men ska försöka få med mig lite bilder hem idag iallafall.   

Av Sara Erlandsson - 25 februari 2011 19:15

  

Haha hittade denna bilden på min gamla dator. Den tog för ett år sedan av min mamma när jag hade somnat på köksgolvet såhär..... HAHA.


Varför?


Skulle gosa med katterna och tyckte det var så varmt på golvet. Haha. Så somnade.

Kan fan somna precis överallt alltså. 


Men NU: bussen till Lidköping.

Av Sara Erlandsson - 25 februari 2011 12:38

Bara 40 minuter kvar........

Av Sara Erlandsson - 25 februari 2011 10:52

  

Gör grupparbete i skolan om RESPEKT. Inte så roligt kanske. Är trött & hungrig. Slutar 13.00 idag. Åker till Lidköping då. Wiho..... 


Av Sara Erlandsson - 25 februari 2011 10:24

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Har inte orkat. Men iallafall. 


ONSDAGS

Jag & Erika åkte hem till henne. Vi gick och la oss direkt. Sov ifrån 3-8 . Gick upp klockan 8 och lagade middag sen hjälpte jag henne med Engelskan. Sen kollade vi på tv lite & sen sov vi. 


IGÅR

Åkte till Lidköping efter skolan och åkte hem direkt typ. När jag kom hem mätte jag mina väggar, dom ska äntligen målas om. Svart. Sen käkade jag och sen la jag mig & kollade på BB. Somnade vid 20.30 Klockan 00.00 vaknade jag. Kollade facebook typ 5 minuter och sen somnade jag om igen. Sen vaknade jag vid 1.00 igen och satt vid datorn i 20 minuter sen gick jag och la mig igen. Haha, cp? 


Av Sara Erlandsson - 23 februari 2011 13:25

äntligen, äntligen, äntligen, äntligen slutat. 


Nu drar jag & Erika hem till henne. Duschar, käkar och sover! Ska bli skööönt. 

Det blir ingen uppdatering. Hejs. 


   <-----

Av Sara Erlandsson - 23 februari 2011 11:42

  

  

  

  

  

 

 

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards