Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 17:07



      


Go låt som fan. Nu ska jag städa till den! 

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 16:50

.... tänker jag inte tala om!   


Jag har faktiskt ett. Vet inte hur länge jag ska hålla på med det men än sålänge går det ganska bra :-) 


  

En ledtråd.. 


När jag har avslutat mitt nyårslöfte tänker jag tala om vad det var jag gjorde. Höhöhö!   


Vad är ert nyårslöfte då? 


Ni får gärna gissa på vad mitt är.. Vill se vad ni tror.

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 16:33

Vad ska jag göra idag nu då? 


Hade inte tänkt att stanna hemma idag men jag kan inte ta mig någonstans (hem rättare sagt) eftersom mamma och putte tydligen skulle kolla på film & plugga...   


Så.. 


1. Städa.

2. Äta

3. Dator, tv + cola. 

4. Plocka fram kläder för imorgon. (så slipper jag stå och ha beslutsångest imorgon bitti)

5. Något.. vad jag vill.. ?


Ska nog åka till Lidköping efter skolan imorgon. Jag måste verkligen skaffa en praktikplats snart.. & juste.. får inte glömma att sjukanmäla mig till tandläkaren imorgon! 


Haja. Iallafall. Hejdå. 


   Jag är galen...


Och förresten, vill ni ha lösenordet till inlägget nedan så får ni fråga mig! Jag måste dock veta vem personen är (eller iallafall veta att det inte är någon som inte får veta) så det är ingen idé att fråga anonymt.

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 16:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 16:04

Nu ska vi se.. 


I torsdags åkte jag till Hällekis och var med Marre, Josse, Lund, Thörn, Edward, Wille, Stoffe, David, Tobbe & Robin. 


Edward, Wille & Stoffe dom jävla äcklena förtjänar stryk alltså.. Vilket dom fick lite. Dom höll fast mig och smetade in rå kaviar i hela munnen på mig!    Och i näsan på josse.

Pöh..    Haha.. Jag hämtade ett bälte och piskade dom lite så dom gav sig.


        orkar inte rotera bilderna, ni får vända på huvudet ;-)

      

I Fredags kom och Thörn och hans pappa hit & hämta mig. Vi åkte och käka hos hans farmor och sen åkte vi hem till honom. Hitta på lite saker och sen när vi kom hem gick vi och la oss... Har inga bilder ifrån kvällen. 


Igår åkte jag på middag hemma hos min mormor. Blev mat, efterrätt, kortspel m.m kom hem vid 3 på natten. 

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 14:40

vaknade nyss.. ångrar som fan att jag gick upp sent idag med! Vad ska jag göra resten av dagen nu då?.. skola imorgon btw. Wihooo!   

Av Sara Erlandsson - 7 januari 2011 01:31

... på typ 2-3 dagar. Kanske uppdaterar imorgon, på lördag eller mest troligast på söndag. 


Men om vi har tur så uppdaterar jag alla dagar ;-) 

Av Sara Erlandsson - 6 januari 2011 15:44

FÖRUT: Kalas för min kusin i Vara.

NU: chips, cola + musik.

SNART: middag

EFTER DET: Träffa Marre, Josse, David & Thörn i Hällekis. 

IKVÄLL: Hem; chips, cola, musik + film! 


Skriver mer senare ikväll. 


   Hur hamnade mina fötter där?..


  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards