Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 3 januari 2011 15:26

Är så sjukt trött... Men ska uppdatera snart/sen.

Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 23:46

Idag har det vart den tråkigaste lördagen på hela året (haha, nu var jag allt vitsig). Jag har verkligen, verkligen inte gjort ett skit. 

Har haft fruktansvärt tråkigt. Mamma skulle ha kört mig till tåget förut men enligt henne hade jag haft "taskig attityd"    så hon ville inte köra mig. Det hade jag inte, men däremot har jag haft det sen dess eftersom jag blev så jävla sur. 


Idag har jag inte ens klätt på mig. Jag fixade håret förut för att jag trodde att jag skulle åka, men annars har jag legat i nattkläder framför datorn sen klockan 4 i eftermiddags. Skit kul verkligen. 


Hade sån trisstess så jag ställde mig och gjorde mat. Haha lol. Bara för att liksom. Inte ens hungrig. 


    

Nu ska jag återgå till att ha tråkigt.  Har inte ens något vettigt att blogga om..

Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 21:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 17:37

HOS THÖRN INNAN FÖRFESTEN


  

  

  

  


  


FÖRFEST HOS MARTIN


  

      


  

  

        

  

Hur många till orkar ni se?  Här kommer fler  


  

    

    

TORGET I LIDKÖPING/TOLVSLAGET/2011


   Räddade min kväll..   


  

          


EFTERFEST HOS BELLA


     

       



BUSSEN PÅVÄG HEM


     


TACK ALLA FÖR EN SKIT BRA KVÄLL! 


Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 14:52

Godmorgon! Typ..

Igår hade jag faktiskt ganska roligt! Riktigt kul var det ändå. Jag gick och tänkte hela dagen igår "jag får inte ha för höga förhoppningar om ikväll för det är nästan alltid något som skiter sig". Jag vet att det är negativt att tänka så men jag ville ta ner förhoppningsribban några snäpp. 


Det enda som sket sig igår var att det började regna. Det regnade på nyår!!! Det är ju helt sjukt.. 

Nu ska jag ta och äta middag snart sen ska jag kanske in till Källby till Martin. Får se om jag får skjuts, annars vettifasen vad jag ska göra idag. Bara ta det lungt kanske? 


Bilder kommer senare, det är 71 bilder så har ingen lust att ladda in alla nu. Kika in senare eller imorgon.  

Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 00:00

GOTT NYTT JÄVLA ÅR FÖR


HELVETE! 


Jag är förmodligen ute, festar & har jävligt roligt nu.

Hoppas ni också har kul! 
Ses imorgon.  


PUSS 


  

Ovido - Quiz & Flashcards