Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 14 januari 2011 20:47

Igår gick jag, Erika & Lela ut och shoppade lite innan jag & Erika åkte hem till henne. 

Köpte en tröja, en foundation & en mascara. 


Sen åkte jag & Erika hem till henne. Som vanligt käkade vi, prata & prata och bara tog det lugnt .  

Tog massa flumnbilder också. 


  

  

  


  
  
Jag & Erika är ju king på att laga mat   
  
Förresten, jag piercade ju mig igår. Hur tycker ni det blev?
  
Idag i skolan .. äh fan jag bloggade ju förut så ni vet ju redan. Hade typ hantverk hela dagen. Åkte till Lidköping efter skolan & gick till DLG. Sen åkte jag, Martin, Thörn, Robin & Samme hem till Martin. 
Efter det gick vi hem till Samme och spelade Fifa.
  
   Jag var ju grym såklart!     
Martin åkte med mig hem. Så nu sitter vi här och sjunger    käka chips & cola.
Gutt. 

Av Sara Erlandsson - 14 januari 2011 13:14

  

  

  

Nu går bussen om 7 min! HEJDÅ.

Av Sara Erlandsson - 14 januari 2011 11:52

Lägger upp mer bilder sen igår lite senare. Har hantverk nu & ska sminka. Efter skolan åker jag till Ldk. Hörs sen. puss!

Av Sara Erlandsson - 14 januari 2011 11:42

        


Nä.. jag bara skoja. Det är löshår.


Men jag passade rätt bra i det ändå, tycker ni inte det? Ser ganska fjortis ut bara, haha.

Av Sara Erlandsson - 12 januari 2011 19:33

Tjenare tjenare!


Är väldigt trött.. Ska gå & lägga mig snart tror jag. Klockan är 20.00, hmm...

Skolan idag var väl som vanligt. Skolmaten var rå ännu en gång, råa köttbullar & okokta makaroner. Mums! Tur är att vi snart får annan skolmat och kanske t.o.m får börja äta på restaurang   . Läraren kom in och sa att dom hade köpt mackor, cornflakes & youghurt som vi fick ta. Så alla satt & åt på lektionstid..


  

Efter det hade vi matte. Tror fan att det är första gången i hela mitt liv jag har hunnit klart med det jag skulle på en lektion. 


  

Efter skolan åkte jag till Lidköping. Gick till DLG och träffade några & kolla på när dom spela kort. Sen gick vi till stationen & jag o Thörn åkte till Götene. 

Gick till ungdomsmottagningen för att skaffa p-piller. Har äntligen fått en tid att gå dit, redan nästa vecka!  (det sjuka är att det var en utav sakerna jag klistrade upp i taket som en "önskning".. kommer ni ihåg? sjukt..)


Gick för att hämta ut mina linser, men det gick tydligen inte.. aja. Jag & Thörn gick och fikade istället. 

  


Sen stog jag & väntade på att Putte skulle hämta mig. Stog typ i en timma & vänta! 

Fördrev tiden med lite beatboxing och med att ta kort.. Haha så jävla pinsamt, stog där och "beatboxa" (är ju så jävla grym på det liksom) och märker sen hur en gubbe går förbi mig och stirrar som fan, hahah hade inte sett honom!


      myyyyyycket vackert!


Sen kom Putte äntligen och hämtade mig på 4hjulingen. Det var sjukt kallt att åka.. & vi körde fast en gång till & med. Putte fick stå i fram och putta på och jag fick backa.

Tur att vi kom loss iallafall, hade inte vart jätte roligt att stå där och frysa mitt på en jävla åker. Haha! 


   Typ en halvmeter snö. Inte konstigt att vi fastna. 


   När vi körde fast.. Syns ju väldigt mycket .. hmpf.


   Jag är ju KING!   



Nu ska jag städa mitt rum.. Ganska fort. Gå in & tvätta och sen fylla på colaglaset & bänka mig framför tv'n.. Går nog & lägger mig ganska tidigt idag. 


Imorgon ska jag pierca mig förresten! Har fortfarande inte bestämt mig för vanlig labret eller vertical labret.. Vi får se imorgon. Efter det ska jag, Erika & Lela ut på stan. Ska shoppa lite. Efter det följer jag med Erika hem & sover hos henne så därför får ni ingen uppdatering imorgon kväll. 


Puss.

Av Sara Erlandsson - 12 januari 2011 09:42



If I could write you a song and make you fall in love, I would already have you up under my arm. I used to pull all my tricks. I hope that you like this, but you probably won't.
You think you're cooler than me. 
 

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2011 22:19

Vad är det frågan om? Vad håller ni på med?     


  


Värsta bergodalbanan. Skulle dö om jag fick åka den där.. Fan vad roligt   

Fatta att det skulle kittlas i magen...

Tänk o sätta en vagn på min statistikmätare och låta folk åka den varje dag.


Fan vad rik jag skulle bli. 

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2011 21:56

Fyfan vad min rap lukta illa.. känner den fortfarande!   


Efter skolan gick jag & Lela och kollade i affärer. Hann dock inte kolla så mycket för bussen gick.

  

Lela på bussen på g mot ldk.


Tog bussen till Lidköping och gick o mötte Wille, Thörn & Jakob. Vi gick till Stadium där Wille skulle hålla på att vela... 

Sen gick vi till tåget som skulle gå klockan fem. Först fick vi veta att det var försenat i 35 minuter och sen efter en stund säger dom att det är inställt! 

Skulle följt med Wille hem men han gick och köpte en snowboard istället så jag och Thörn tog bussen till Götene hem till honom. 


  

Thörn på bussen på g mot Götene. 

Såg så jävla roligt ut.. skrattade som fan åt att han inte fick plats med benen helt rakt för att han hade för långa ben.... HAHAH. 


  

Han sitter rätt snett med benen om ni inte ser det...


Nu sitter jag här med ansiktsmask i hela fejjan (: har precis fyllt upp dagens första glas med Cola & nu ska jag faktiskt plugga!  ..  ..... omg, är jag sjuk?


Sen ska jag gå & lägga mig. Är sjukt trött.. Ska upp vid 5 imorgon igen.

Ovido - Quiz & Flashcards