Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 18 januari 2011 12:20

Nu kommer jag förlora en massa läsare.


Har tagit bort alla vänner från facebook. Hade liksom 454 vänner.. Ville börja om, så jobbigt att bara rensa ut "vissa"


De som läser min blogg, får ta och vänfråga mig ifall ni följer bloggen därifrån :-) 


Efter skolan ska jag följa med Erika hem så ni får ingen uppdatering idag heller. Jag vet, jag måste skärpa mig. Men har inget att skriva om direkt. 

Köpte ett par nya byxor förut som jag ska visa tänkte jag. Men jag gör det imorgon. 


På Fredag är det fest.

Och på lördag ska jag ta & sova ut. På eftermiddagen/kvällen ska jag vara barnvakt med momo så på lördag blir det till att stanna hemma..   


Någon som vill komma och vara barnvakt med oss? 


  

Jätte gammal bild på mig..


   Erika & jag.

Av Sara Erlandsson - 17 januari 2011 18:43

Kom hem vid halv fem. Käkade och nu har jag precis ställt iordning alla kläder i garderoben så det ser bra ut för en gångs skull. Har städat mitt rum & valt kläder för imorgon också. 


O.B.S Inget roligt inlägg.

Kommer nog inte blogga så mycket ikväll. Har inte mått så bra idag. Har svårt att andas i princip hela tiden och det tar verkligen på mig. Förut har det alltid vart "skit samma, det går över" men nu, efter typ 4 månader med den jävla skiten och när det bara blir värre o värre har min inställning mer blitt "nej, fan jag orkar seriöst inte mer!" för jag orkar inte mer. Det är så himla jobbigt att jag inte får i mig något syre. Känns som jag ska svimma när det har hållt på för länge. Så idag har jag vart helt slut. Orkar ingenting. Vill bara lägga mig & dö en liten stund för att vakna upp och kunna andas normalt!

Måste verkligen lära mig att slappna av. Bort med all stress. Jag pallar inte mer. Jävla fan. Ses imorgon.

Av Sara Erlandsson - 17 januari 2011 10:28

Såg en jävligt bra film igår! Skit bra var den   

Spännande som fan och verkligen värd att se. Någon som har sett den redan? Vad tyckte ni om den?


THE CONDEMNED

  


Handlar om 10 pers som hamnar på en ö med en bomb runt foten. Det går ut på att ha dödat alla andra än en själv inom 30 timmar. Om 30 timmar sprängs bomben! 

Av Sara Erlandsson - 16 januari 2011 19:34

Har precis vart uppe till silkiosken och köpt cola.    Finns det något godare än det när man är sugen? Gillade inte ens cola förut men sen jag flyttade till pappa, som dricker/drack cola mest hela tiden, så blev det att jag tyckte om det mer! :-) 


  

  

Nu blire film. 


Måste sova här en natt till eftersom hans bil gick sönder så har ingen annan skjuts hem. Aja, skit samma. Får ju lite sovmorgon iallafall, 05.50 måste jag gå upp typ! 

Av Sara Erlandsson - 16 januari 2011 11:41

Vaknade för en stund sen. Otroligt att jag vaknar såhär tidigt! Herregud. Tror inte jag har gått upp såhär tidigt självmant sen sommarlovet.

Klockan var 11.00 när jag gick upp   


Thörn ligger & sover fortfarande & jag sitter här & läser på     som vanligt.. 


  

Här får ni värsta morgonbilden. Riktigt snygg ju! Håret står åt alla håll & jag har inget smink på mig, hehehehehhehe   

Av Sara Erlandsson - 15 januari 2011 18:14

Hahahaha, Thörns pappa:


  

  


Hahahah. Fan vad gulligt    pappas lilla gris.   


p.s han låste dörren efter oss & dukade också.

Av Sara Erlandsson - 15 januari 2011 17:43

Kom hem till Thörn för en stund sen. Han är & duschar nu. Sen ska vi nog äta & efter det ska vi nog ut i Götene eller något.


  

Av Sara Erlandsson - 15 januari 2011 14:48

Ska städa mitt rum lite snabbt eller nåt nu.. Sen ska jag göra mig iordning och packa. 

Åker med Thörn till Götene idag. 


Uppdaterar mer lite senare när jag är hemma hos honom.


Chippens!

Ovido - Quiz & Flashcards