Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 21:43

ALLMÄNT...
Namn: Sara Lindahl Erlandsson
Piercingar: Tunga, öronen och läppen.

Tatueringar: Ja, på foten.
Längd: 172
Skostorlek: 39 
Hårfärg: Lila/svart
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Hm.. nja.
Tänker du på självmord: Neje.

Tycker andra att du är attraktiv: haha, inte vet jag?
Vad är du rädd för: Kärlek, typ. 
Gillar du att tvätta: Nej


SENASTE...
Film du hyrde: Hyr film? jag?

Film du köpte: hmm...

Låten du lyssnade på: Rolling in the deep
Låten du hade på hjärnan: backing up song
Låten du laddade ner: at least give me my dreams back, you negligent whore! - adept.
Personen du ringde: Martin
TV program du tittade på: Girls playboy mansion eller något. (nej, ingen porr)
Personen du tänkte på: Haha, va? ingen speciell


FAVORIT...
Mat: gud vad svårt. jag kan aldrig tröttna på tacos och spaghetti&köttfärsås
Låt: Shit.. Ingen aning
Sport: Dans isåfall
Dryck: cola
Kläder: Chill eller tajt
Film: Drama är alltid favoritfilmerna, men föredrar skräck.
Bil: en gul bil :-D 


ANTAL...
Gånger du varit kär: hmm.. 1 tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång det med.
Hjärtan brustit på grund av dej: oj, väldigt många gånger..

Gånger ditt namn varit med i tidningen: det vet väl inte jag?
Ärr du har på kroppen: typ.. 1 stort & 2 små.


SENASTE...
Bok du läste: Ett öga rött som vi var TVUNGNA att läsa i skolan...
Personen du fick mail av: hmm... ingen aning. 
Personen du fick brev av: julkort 

Personen du fick sms av: Erik Thörn
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ varje dag?


ÖVRIGT...


Gillar du att slåss: aa, rätt kul faktiskt
Vad ska du göra ikväll: Ska duscha snart och sen sova
Är du seriös: Hm.. ja, eller nä.. jo, fast nä. JO  när det gäller.
Vad är du allergisk mot: lögner
Var har du ont: Halsen & lungorna
Favoritserie: ingen just nu


ÖVRIGT ÄNNU MER...
Hur ser din drömkille ut om det bara gäller utseendet?
Har inga såna krav. Men jag gillar inte muskler.
Har du fått nån kyss den närmaste veckan: nej
Är dina förälrar gifta eller skilda: skilda
Vad sover du i: trosor och T-shirt eller bara trosor. 


1. När gick du upp idag?
10.30


2. Senaste filmen du såg på bio?

Harry Potter


3. Favorit Tv-programm?
Inget


4. Vad åt du till frukost?
Två mackor med ost och gurka på + varm oboy 

5. Vad är ditt/dina andranamn?

Elisabeth tror jag?


6. Din favoritmat?
Som ovanstående

7. Vilken mat gillar du inte?

Ärtsoppa, bönor, linser & såna nyttiga saker. 


8. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Öhm.. haha vet ej.


9. Vilken bil kör du?
min leksaksbil


10. Vilka sport utövade du när du var yngre?
Gymnastik, dans, dans och dans.. tror jag.

11. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Mytomaner. Åh usch. 


12. Vilka är dina favorit kläder?
olika beroende på humör egentligen


13. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Till en annan planet


14. Favorit klädmärke?
Inget speciellt


15. Vart vill du dra dig tillbaka?
I sängen


16. Favorittid på dagen?
När jag kommer hem! 


17. Var är du född?
Sverige. Vet inte vart faktiskt..


18. Vilken är din favorit sport att se på?
Dans, inget annat!


19. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola


20. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

21. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Nattuggla, helt klart!


22. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hmm.. jag fryser jätte mycket om mina tår. Nästan alltid.


23. Vad ville du bli när du var liten?
Docktor och gud vet allt.. Tills jag kom på att jag nästan svimma av blod.


24. Bästa barndomsminnet?
Skit svårt att säga.

25. Favoritdag i veckan?

Fredag


26. Äger du en cykel?
Nej, den blev stulen... 


27. Vem fick du senaste mailet ifrån?



28.Vad ska du göra i sommar?
Jobba, va med kompisar och festa jävel!


29. Läggdags?
typ.. 23.00


30. Vad sysslar du med just nu?
Pratar med Martin i skype, musik, bloggar och chattar på facebook. 

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 20:37

   Oredigerad bild.


Sätter på en låt. Skriker. Skriker lite till.Viftar och slår i luften. Hoppar på kudden. Ilska. Byter låt. Släpper ut håret. Slänger med huvudet. Drar fram kläder ut garderoben. Klär på mig. Slänger av mig kläderna. Hoppar upp och ner. Hoppar i sängen. Sjunger. Skriker. Byter låt. Skriker. Tjuter. Torkar tårarna. Lägger kudden över huvudet. Gråter. Skriker.

Det finns olika sätt att skrika på. 


Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 17:29

    


Hade tråkigt så jag gjorde om lite bilder.. Sjukt hur mycket man kan göra egentligen, och jag som inte ens är bra på det! 

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 15:30

   Bild: Sara                    Text: http://thinkexist.com/

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 13:39

Avundsjuka och uppmärksamhet som aldrig förut. Hur hänger det ihop? Aldrig vart med om detta förr, men nu vet jag hur det känns. Ju mer du vill vara som jag, ju mer vill jag vara som mig. Låt mig vara. Jag sliter mig loss, drar och rycker. Du börjar vid vristen och klättrar dig långsamt upp för min kropp. Tar tag i mina tarmar för att få ett bättre grepp. Jag spyr. Jag vänder tarmarna ut och in för att spy ut delarna av dig som du försöker fästa på mig. Varför provocerar du mig? Märker du det ens. Är det så svårt att vara det du egentligen är, utan mig. Funderat på att göra slut. Göra slut. Göra slut med den förbannat äckliga känsla som förföljer mig. Jag funderar på att göra slut med dig. Men trots mina tappra försök och enorma kraftansträningar så vägrar du att lyda mig. Du kanske helt enkelt är mig? Det skulle vara helt fel. 


Försvinn... För jag är arg. Riktigt jävla arg. På dig.

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 13:33

Allt har gått bra o.s.v o.s.v Vi hörs senare! 

Av Sara Erlandsson - 25 januari 2011 14:39

Har suttit och kollat på Pretty Woman typ halva filmen. 

Har satt på emla plåstrena också, för snart är det dags!    


  


Hehe.. Hejdå   

Ovido - Quiz & Flashcards