Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2011 13:05

Kom till skolan. Fick veta att idrotts läraren var sjuk så vi började en timma senare. 

Vi gick till McD & käka frukost, såklart   


På idrotten körde vi Body Pump. Sjukt jobbigt! Herregud.   

Men är iallafall riktigt stark nu. Det är knappt så benen orkar bära upp mina starka muskler.   


  

     

  

Efter idrotten gick vi in på Gina. Köpte en tröja där. 


Ska egentligen göra klart novellen nu. Så ska göra det snart. Sen åker jag till lidköping!:-)



Av Sara Erlandsson - 10 januari 2011 21:39

Nej.. Nu ska jag duscha. Och sen ska jag sova. Underbart.


Finns på mobilen.

Av Sara Erlandsson - 10 januari 2011 20:44

Förresten, på onsdag eller torsdag ska jag pierca mig. Tror jag har bestämt mig nu:

   


Givetvis ska kulan vara mycket mindre. Haha vet ni hur jag satte dit den? Det är min tungpiercingskula. Limmade fast den med lösnagel-lim   .. Perfekt ju!   


Eller ska jag ha vertical?

   

  


  

  


Så jävla förbannat snyggt! Gash. Undra om jag skulle passa i det...


VAD TYCKER NI? 


behöver eran hjälp nu så kommentera!  Vertical eller inte?!






Av Sara Erlandsson - 10 januari 2011 20:25

Första skoldagen var helt okej. Har inte längtat efter att komma tillbaka till skolan, men det är ändå skönt att ha något att göra på dagarna. 


Gick ju såklart till McDonald's det första vi gjorde idag. Inte så ovanligt precis. 


Efter skolan mötte jag Josse i Skövde. Vi gick hem till hennes mamma o hämta lite grejer, sen körde hon oss till bussen. Vi tog bussen till Lidköping & träffa Thörn & Wille. Dom gick & åt på Burger King eller vad det är sen tog vi tåget till Hällekis. 

Vi gick hem till Wille & senare kom Lund, Viktor & David

Jag & Josse färgade Willes ögonbryn, ögonfransar & hår. 


    


  

Jag färgar Willes ögonbryn.


Kom hem för en pytte liten stund sen. Har precis hunnit hälla upp ett glas cola & starta musiken. 



Av Sara Erlandsson - 10 januari 2011 09:58

Härligt att vara tillbaka i skolan igen... Jaahaaråå! :-)Höhö.. McD sen?

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 23:15

Kollade på en så jävla bra film nyss. 


  


Vet inte om det är många som vet det men jag är en människa som älskar att tänka positivt. För jag vet att det verkligen funkar! 


Orkar inte riktigt förklara hur just nu. Men här kan ni se inledningen av filmen(spola typ 2 min). Den är lite seg dom första 5 minuterna men sen får blir den helt makalöst bra hela filmen!


Tror inte många orkade kolla på hela, men jag råder er till att göra det. Vill ni ladda ner filmen så går det också att göra   


Fick väldigt väldigt mycket inspiration efter att ha kollat på filmen och ska även läsa boken. Jag bestämde mig för att börja tänka positivt med en gång och börja "önska" mig saker. 


Så jag klippte ut saker ur tidningar som jag önskar mig. Bl.a ett jobb, fler kompisar m.m

Sen skrev jag när jag ville att det skulle slå in :-)


   Klistrade det över min säng.

   


Såhär gör du: 


1. Bestäm dig för vad du verkligen vill ha. (kärlek, pengar, jobb m.m) 

2. Tänk varje dag att du vill ha det & att du kommer att få det. 

3. Tänk inte bara att du "vill ha det". Tänk att du redan har det, lev som att du redan har det. 

4. Var öppen för förslag. 

5. Tänk inte " det här funkar ju inte " för då lär det inte funka. 


Här kan du läsa mer om det (www.thesecret.tv)


Hör gärna av dig när det har slagit in & tala om vad det var du "önskade" dig. 

???

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 22:32

    



Vad ska jag göra nu? Hehe. Ni får se när det är klart!

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 17:40

Oh fuck my fucking god shit oh my fucking.. SHIET!   


  


Den är klar.. typ.. 95 % ... 98 %... 99 % ... 100 % NUU!   


Oh my fucking fuck shit oh my god!  (öh.. va?)


Vi ska färga willes hår imorgon. Mmm... 


Näeh, fan vad håller jag på med?! Jag skulle ju städa! Haha.






Ovido - Quiz & Flashcards