Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 21 januari 2011 08:54

Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll. Eller.. vem säger jag förlåt till egentligen? Jag bloggar ju för min egna skull. 


Men iallafall, jag åkte med Erika hem igår. Hennes mamma var där & hälsade på så vi pratade lite med henne. Sen åkte vi till affären och handlade mat. Det blev tacos igår. Mums! 


     

  

  

   Green eyes...

  


Sen var vi ute & gick ett tag.. Hm. Ingen mer kommentar om det. 


När vi kom in satte vi på tv'n och käkade chips & drack cola. Haha.. fan vad mycket skit jag äter hela tiden, men jag & Erika ska faktiskt börja skärpa oss nu & börja simma antagligen! 


  


Vi gick & la oss vid 23 eller något sånt. 


Fanns tacos kvar igår så det åt vi till frukost imorses. Riktigt skönt att vara mätt när man kommer till skolan, brukar inte vara så. Så idag blir det ingen McD för våran del   




Av Sara Erlandsson - 20 januari 2011 12:17

  

Sitter i skolan med min grupp och klipper ut kläder i klassisk stil. Rätt chill ändå!


  

Köpte ju vitaminwater förut också. Den smakade sådär. Hade inslag av saft eller något! Gillade däremot texten som stog på... 


  


"det finns två sorters morgonmänniskor. tillhör du dom 3% som studsar upp ur sängen som påtända ekorrar och dukar upp en hotellbuffé till frukost? grattis. du kan du sluta läsa här. men är du som fredrik ö på vårt kontor och misshandlar snooze-knappen, skyller sena ankomster på signalfel i tunnelbanan och äter bussfrukost så har du kommit rätt. även snooze-vänner som du och fredrik behöver näring. varje klunk av den här drycken skickar kalcium och c-vitaminer rakt in i kroppen. ett bra komplement till vilken bussfrukost som helst. för en sån där ekorretyp kommer du aldrig bli. tackålov. "


Borde fan dricka sån varje dag!


Erika köpte också en men med citronsmak.

Stog text på den också. Något med EU-moppar och hångla upp robotar? HAHA va?! ... Läste dock inte hela. 


Ska nog gå & köpa nya piercingar sen om jag har tid. En hästsko till läppen & en ny tungpiercing kanske   


  

Av Sara Erlandsson - 20 januari 2011 11:03

Så sjukt trött.. Jag dör. 


Ska iväg och köpa 


  


nu. 


Har faktiskt inget att skriva om. Har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan. Eller ikväll.. 


Behöver inte plugga (fan vad skönt) så ja.. hm. Bara sitta hemma? Fast nä. 

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2011 22:00

  

Blev inte mycket till resultat.. förutom svart. 


Hm....


Aja, lite lila är det ju iallafall. 

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2011 19:55

Honey, I'm hoooome!   


Kom precis hem. Har hunnit med en hel del idag känns det som. 


Först var jag i skolan, as you know. Sen var jag & shoppade lite. Köpte ett par as fula byxor! Haha. Dom var så fula att dom blev coola så jag var bara tvungen att köpa dem. 


  

  

Här är bild på dom andra byxorna jag köpte igår btw. Jätte bra bilder ju. Man ser ju verkligen!   


Sen gick jag till Willy's och köpte min älskade hårfärg som jag har letat efter i typ ett halvår.    Äntligen! 


Äntligen hittat min LILA hårfärg. Love, love, love! Unique. 

Sen åkte jag till Götene. Har äntligen fixat p-piller. Gött som fan. Jag fick mini piller p.g.a att jag har migrän, precis vad jag ville ha. Så jag slipper den äckliga mensen & mina jävla PMS humörsvängningar + mensvärk! 


Sen var jag med Thörn. Tog bussen till honom eftersom vi är så lata och inte orkar gå den korta biten. Där käkade vi, satt vid datorn & jag tog en powernap på 20 min. Sen åkte vi till bowlinghallen där han & Björk skulle spela bowling. 


  


  

  

   Satt där uppe & käkade cola och drack snacks :-)


Och sen åkte jag hem. 


Nu ska jag färga håret (ni får se resultatet senare), duscha, äta & sen plugga.. Fan. 

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2011 10:29


har dött av att kämpa vidare, många har dött av att ge upp...

Jag tänker inte ge upp. 

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2011 09:32

Rullar fram nu typ. Sen igår kväll.. 


   

  

  

  

  

  


Vi var så jävla flummiga igår.. Herregud! Haha. 


Vi sprayade Erikas värmeskydd på hela golvet så det blev skit halt. Tog på mig stickade raggsockar och åkte skridskor, as kul! Hahah. Fast.. nä. Egentligen inte så kul. 

Vi gjorde det vi brukar, alltså inget speciellt. 


Kom till skolan för en stund sen och har precis haft min sista lektion. Ska sluta tidigare idag eftersom jag hade tid hos UM. Så jag slutar redan vid 11! Gött.  Ska gå & köpa ett par byxor och kanske ett par skor senare.


Efter att jag har vart hos UM ska jag va med Thörn en stund och sen ska jag väl hem antar jag.  Jag måste fan plugga ikväll! 

Av Sara Erlandsson - 18 januari 2011 15:00

Har precis vart & köpt godis på Hemmakväll. 1 helt jävla kg!


  

Gott som fan. Sen ska vi hem till Erika. Blir väl till att käka något och sen kolla på tv och prata som vanligt. 


Är så skönt att vara hemma hos Erika tycker jag, man har typ ingenting att göra utan man kan bara ta det lugnt! Var inte planerat att jag skulle följa med henne utan kände att jag ville ta det lugnt idag så frågade om hon skulle göra något och det skulle hon inte.   


  


En bild på Erika & Lela när första snön kom.. Herregud vad länge det har vart snö egentligen. 


Lite random bilder ifrån en fest som var för ett tag sen. Har inte lagt upp dom.  


  

  

  


Om det är någon som undrar om dom är med på bilder här i min blogg så finns dom bilderna antingen på kategorin "vänner & jag" eller "PARTYBILDER!" . 


Ovido - Quiz & Flashcards