Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 23 januari 2011 17:49

   Klicka för större. 


"First, it's a saturday night thing when you feel cool like a gangster or a rockstar - just something to kill the boredom, you know? They call it a chippie, a small habit. It feels so good, you start doing it on tuesdays... then thursdays... then it's got you. Every wise ass punk on the block says it won't happen to them, but it does."


  


Ska börja lägga upp mer sånt här tror jag.


Mer tankar än bara ord. Inte som annars, tomma ord utan tankar.  Skriva, skriva, skriva. Med mening i det jag skriver. Mening... 

Av Sara Erlandsson - 23 januari 2011 16:47

Åh.. Vad jag känner mig konstig idag. Är sjuuuukt trött. Ska sätta mig & plugga snart, sen duscha & sen sova. Hatar att sitta här i mörkret med datorn som lyser upp hela rummet. Jävla mörker.. 


Förresten. Jag & Thörn kollade på Basketball diaries igår. Den filmen är sjukt bra.. Se den. Handlar om en basketspelare & hans kompisar som börjar knarka, bl.a så tar dom heroin m.m


   

      

  



& det är snyggingen själv som spelar huvudrollen.... Faaan vad snygg han är alltså!

Leonardo Di Caprio. 

Av Sara Erlandsson - 23 januari 2011 14:55

Vaknade vid halv 12 idag. Thörn åkte hem vid 12.


Gick upp och kollade på film med Mamma & Putte. 


  


Den var rätt bra! Spännande som fan   


Har ingenting att göra idag. Måste plugga egentligen men jag orkar verkligen inte. Ska ta tag i det lite senare.. höhö.. någon gång  .. Näe, men seriöst. Jag måste. 


Ska nog ut och gå idag också förresten. Behöver rensa tankarna. 


Shit, jag vad är det med mig. Kan inte ens blogga. Skriver konstigt.. Hm.. 

Aa.. Vi hörs sen.

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2011 19:38

Har precis spelat med momo, Hampus & Liam. Är ju barnvakt, inte så roligt men de ska snart lägga sig. 

Thörn kommer hit sen. Med cola åt mig    fan vad gött. Har vart sugen på det hela dagen verkligen! Är sjukt trött också. Det kliar i ögonen som fan. Vill bara lägga mig & sova. Men men.. 


åh.. har inget att skriva om egentligen. Ville bara skriva.


      

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2011 13:45

Nä, jag bara skoja. FESTBILDER & SÅN SHIT iallafall. Är trött på att skriva samma rubriker hela tiden.   




Jag & Erika var precis inne & käkade. Har lärt mig hur man ska sätta insulinspruta på liam också. Fan vad läskigt.. Ska kanske behöva sätta en spruta i min egna lillebror! Som inte ens sitter still.. 


Hade ganska kul igår. Var lite lamt i början, men ändå trevligt, men det drog igång lite mer sen. Slapp gå hem förresten, mamma kom. Tackålov! 


Här får ni en sjujädrans massa bilder. 


INNAN VI ÅKTE

          

  

PÅ FESTEN


  

   hahaha.. fan vad tjock jag är där.  


  

JAG & ERIKA PÅ TOALETTEN.. 

  

  


  

    

Fjortisar.... hm.. haha! 


FESTEN 

  

  

  

     

  

  

  

  


    typ.. det blev lite för mycket.


Jaja. Nu ska jag snart hoppa in i duschen & ta på mig nya rena kläder. Ska bli så jävla skönt! Hm.. Det var ju en viss person som hällde öl i håret på mig igår så.    Och har inte ens tvättat bort sminket än. 


Sen ska jag även tvätta min riktigt mysiga tröja.. Tack så mycket! 



Av Sara Erlandsson - 22 januari 2011 11:01

Hej bakis... 


Ligger i sängen med Erika. Vi vaknade nyss. Är inte så pigg idag känner jag. Great, för jag ska vara barnvakt sen! Wiho


Aja, nu... ska jag dö lite. 



Lägger upp bilder från festen & innan det, lite senare. :-)  

Av Sara Erlandsson - 21 januari 2011 16:57

Kom precis hem. NU: 


- sova. 

- äta. 
- Duscha.

- fixa oss.


Kul att vi ska hem inatt! TRE jävla kilometer på istiden.  

Av Sara Erlandsson - 21 januari 2011 10:55

  

Sitter här nu i skolan och klistrar och klipper. Efter skolan (13.10) ska jag och Erika till Lidköping. Sen ska vi ta tåget hem vid 15.30. Åka hem & käka. Sen göra oss i ordning och efter det blire fest! 


Dansa är kul, men jag föredrar att supa! Fan.. vilken lame låt.


Höhö. Nu dör min dator om 30 minuter.. Bajs. 





Ovido - Quiz & Flashcards