Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 29 januari 2011 13:32

Har inte haft lust att blogga, men nu har jag!   


Gick till DLG igår när jag kom till Lidköping. Hade inte hälsat på min gamla klass på länge så jag gick dit och sa hej. Riktigt kul att träffa dem igen. Hann dock inte prata speciellt mycket med någon av dem. 


  

Även om jag bara gick där i en månad så saknar jag dom som fan..   


Tog tåget till Hällekis vid halv fyra och följde med Robin hem en stund innan mamma kom och hämtade mig. 


När jag kom hem hjälpte jag mamma att plocka in alla matkassar. Typ 10 st! Haha.. Hon hade storhandlat tydligen. 

Sen gick jag in i mitt rum. Satte på hög musik som fan. Sjöng och rensade alla mina papper och städade mitt rum... 

Haha. Jävlar så det såg ut!


  

  

  

Eftersom att Emilia är hemma i helgen och jag inte orkade vika alla jävla kläder så skrev jag en liten gullig lapp & la på klädhögen. haha..


   Hah, wtf?


Sen packade jag i ordning lite. Käkade o.s.v och sen åkte jag till Thörn vid 20.00. 

Vi gjorde inte så mycket.. Typ tränade (hm.. va? jag?!   aah, faktiskt..) sen duschade jag & sen kollade vi på film. 

Shelter

Den var riktigt bra. Lite övernaturlig, tyvärr. Men ändå bra! Skräckfilm såklart. Det var en riktig "hoppa till" film. Så om ni ska se den; släck ner överallt och ha högt ljud på och sitt nära skärmen!   

Sen gick vi och la oss o sov. 


Vaknade typ.. nu? 


Vettifasen vad jag ska göra idag eller när jag ska hem... Hm.    Har ingen lust att åka hem. Så jävla tråkigt hemma, och speciellt nu när mitt rum är upptaget.


Hörs senare, lovely!   



btw, jag har träningsverk i armarna sen igår.. Haha.

:-(

Av Sara Erlandsson - 28 januari 2011 22:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 28 januari 2011 10:10

Hm.. Har skrivit om en mening 3 gånger nu. Bestämde mig för att inte skriva den alls. 


Nu ska vi ha hantverk i ett par timmar. Till 13.10 rättare sagt. Efter skolan tar jag bussen 13.20 till Lidköping, har inte vart där på ett tag nu. 

Får se vad jag hittar på idag/ikväll. Orkar inte skriva nåt mer.. 

Blöööh...

Är trött & har huvudvärk. Men annars är allt bara bra!   

Av Sara Erlandsson - 27 januari 2011 12:47

Fyfan vad jag saknar sommaren... 


  

  

  


  

  

  

  

  

  

  

  



  SOMMAREN 2010  

Av Sara Erlandsson - 27 januari 2011 11:58

Rätt chill lektion.. Sminkat hela tiden! 


  Nice, huh?


            

    



Nu har vi bara matte kvar. Sen ska jag & Erika åka hem. Sover hos henne i natt btw, så tyvärr uppdaterar jag ingenting ikväll.


Av Sara Erlandsson - 27 januari 2011 08:32

Ååh.. Facepalm. 

Kom till skolan nyss och fick veta att 2/3 lärare är sjuka idag. Vi har naturkunskap i 1 tim och 20 min och läraren är sjuk så vi får ha lektion själva. Sen har vi Hantverk i 3 timmar och då ska vi sminka en kompis och sen ta bild på det och skicka. 

Värt att ens åka hit. Sen har vi typ rast i 2 timmar och läraren vill inte flytta fram matte-lektionen så vi tvingas stanna kvar och vänta. 


      



FACEPALM!

Av Sara Erlandsson - 27 januari 2011 08:09

Glömde berätta om vad jag gjorde igår. 


Kom hem klockan 00.30 på tisdags. Operationen blev uppskjuten precis heeeela tiden & fick inte komma in på operation förrän vid 20.30. 

Allting gick bra och det var som jag trodde, popcornet hade jag redan hostat upp. Vääärt, har suttit på ett sjukhus i 15 timmar för att ta upp ett popcorn som inte fanns. 


   Fick ha såhär snygga sjukhus kläder på mig också...


Var iallafall hemma igår. Gick upp vid 12, käkade frukost, kollade på tv & sen började jag laga mat. 


Skulle göra pannbiff...


  

  

   Hahah, inte så lyckat... Hade mamma sagt till mig att ta rätt stekpanna så hade dom kanske blitt lite bättre! 


Sen gjorde jag inte så mycket mer. Satt mest vid datorn hela dagen. 


Mamma blev iallafall nöjd med maten. Bytte stekpanna sen så det gick bättre   

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 22:13

" Det här är typ du


- Jag ska gå och duscha nu.


En halvtimma senare:


- nemen seriöst, jag måste duscha nu. 


En kvart senare: 


- Ne, nu måste jag gå och duscha asså!


Fem minuter senare: 


- Nej, nu MÅSTE jag gå och duscha alltså. Hejdå. 


Sen lägger du på fort som fan men glömmer av att lägga på för att du har så bråttom. Så hör man dig öppna dörren och typ "springa" ut och sen hör man hur du ramlar och ba 


- aaaaaaaaaaaaah.. 


Sen kommer din mamma ut. 


- Skrik inte så, Hampus sover.

- Käften med dig. 

- Nu blir det ingen fest på Lördag!


Erkänn det är så? " / MARTIN



Hahahah, ja lite .. typ. 


Näe, men seriöst: jag MÅSTE duscha nu. Ska ju sova sen. Hahah...

Ovido - Quiz & Flashcards